Zastosowany w tej serii silnik wysokoprężny i dźwiękochłonna obudowa to niezawodność przy niskich kosztach eksploatacji i maksymalnym komforcie. Uchwyt i kółka umożliwiają łatwe przenoszenie i transport. Duża pojemność zbiornika paliwa pozwala na długi, nieprzerwany czas pracy. Automatyczny regulator napięcia (AVR) zapewnia stabilność napięcia. Dodatkowo można zastosować go w wersji automatycznej z przełącznikiem ATS. Lakierowane wykończenie pomaga zapobiegać korozji w każdych warunkach pogodowych.
• Silnik OHV zapewnia stałą moc do wielu zastosowań
• Paliwo: olej napędowy
• Rozruch: elektryczny (z akumulatorem)
• Funkcja wyłączenia przy niskim poziomie oleju automatycznie chroni silnik przed uszkodzeniem
• Cyfrowy miernik wielofunkcyjny śledzi czas pracy silnika w celu określenia terminu przeglądów
• Wskaźnik poziomu paliwa umożliwia użytkownikowi śledzenie poziomu oleju napędowego
• Automatyczny regulator napięcia AVR
• Wyposażony w 4 koła do łatwego przemieszczania i transportu
• Uchwyt do podnoszenia
• Opcjonalny automatyczny przełącznik do automatyki
Dane techniczne
Model | PMD 5000s |
Moc max. | 5000W |
Moc ciągła | 4500W |
Napięcie | 230 V |
Częstotliwość | 50 Hz |
Liczba faz | 1 |
Silnik | Pramac |
Model | OHV |
Paliwo | diesel |
Rozruch | elektryczny |
Pojemność układu smarowania | 1,65 |
Czujnik braku oleju | √ |
Obroty rpm | 3000 |
Regulacja napięcia |
AVR |
Rodzaj paliwa | benzyna |
Pojemność zbiornika paliwa (l) | 14,5 |
Gniazda | SCHUKO 230V 16A IP44 |
2P+T CEE 230V 32A IP44 | |
Zużycie paliwa przy 50% (l/h) | 1,28 |
Czas pracy przy 50% (h) | 11,3 |
Gwarantowany poziom hałasu (LWA) | 97 dBA |
Poziom ciśnienia akustycznego z 7m | 69 dB(A) |
Wymiary dł x szer x wys | 910 x 518 x 682 |
Waga | 165 kg |